آموزش پايتون براي كودكان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

بنابراین ، کودکان با استفاده از ابزارهای منطق محاسباتی حرکت را یاد می گیرند شخصیت های روی صفحه ، برای انجام اقدامات پیچیده تر و بیشتر برای زنده کردن آموزش پايتون براي كودكان برنامه های واقعی.

 

بنابراین اجازه دهید برخی از ابزارهای آسان دسترسی را که می توانند آموزش و یادگیری برنامه نویسی را برای کودکان آسان تر کنند ، به تفصیل تحلیل کنیم.

 

زمین بازی Swift از اپل

Swift Playgrounds یک برنامه اپل برای تبلت iPad است که برنامه نویسی را با زبان Swift ، راه حل مرجع برای اکوسیستم iOS ، در حالت تعاملی آموزش می دهد. برای استفاده آموزش پايتون براي كودكان از آن ، مهارت های اولیه کامپیوتر لازم نیست و بنابراین برای همه ، از جمله کودکان مناسب است.

 

رابط Swift Playground

برنامه یادگیری بر اساس ایرانیان سایبر "چالش ها" سازماندهی شد ، با غلبه بر آن می توانید سطح خود را بالا ببرید و به پیشرفته ترین زمین های بازی بروید ، مجموعه ای از درس ها از "اصول اولیه" توسط Swift در دسترس است که به صورت بازی که از طریق آن اصول اولیه کد را یاد بگیرید که با آن می توانید یک شخصیت مجازی را در محیط سه بعدی حرکت آموزش پايتون براي كودكان دهید.

 

از جمله مزایای Swift Playgrounds این است که می توانید اسرار برنامه نویسی را کشف کنید که به شما امکان می دهد ربات ها و هواپیماهای بدون سرنشین رانندگی کنید و همچنین از طریق فناوری های IoT (اینترنت اشیا) با اشیاء متصل ارتباط برقرار کنید.

 

آزمایشگاه بازی کدو

Kodu Game Lab یک آموزش پايتون براي كودكان محیط توسعه برای توسعه بازی های ویدئویی سه بعدی است که به طور خاص برای آموزش اصول برنامه نویسی به کودکان طراحی شده است.

در ابتدا ، با کنسول بازی ویدئویی Xbox 360 و C # به عنوان یک پلتفرم مرجع به عنوان یک زبان ایجاد شد ، این ویژگی باعث توسعه راه حل های مبتنی بر استفاده آموزش پايتون براي كودكان از کنترل کننده ها شد ، در حالی که با انتقال به رایانه ، دامنه آن به ماوس و صفحه کلید

 

در سطح عملی ، برنامه نویسی با Kodu Game Lab یک رویکرد آموزش پايتون براي بچه ها بصری دارد و بر اساس "کاشی" بیان می شود ، یعنی کاشی هایی که به عنوان بلوک های کوچکی از کد عمل می کنند.





:: بازدید از این مطلب : 760
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: